kost, sömn och motion under en vecka - ifylles nu!

haha hejsan allihopa! dags för mig att packa väskan för imorgon drar jag. kan inte förstå att jag ska tävla på söndag. tyvärr så åker inte hela laget.. känns konstigt, men en har blivit otroligt sjuk så ja :( man kan inte göra så mycket åt det. blir till att ändra numret imorgon på hotellet. haha (y)
jaja, jag ska försöka se saker mer positiva så jag kan ju säga att detta kommer bli en super helg! 
önskar att jag hade några nya bilder att dela.. men tyvärr så har jag inte det.
ska kliva upp extra tidigt imorgon för att göra ett snabbt inlägg. sen kommer det tyvärr inte komma några flera inlägg först på måndag då jag tänker uppdatera som tusan!!
hittade däremot en bild då jag typ är hur stolt som helst?!
jaja! hoppas alla njuter av de sista dagarna på lovet! :) ses på måndag igen.
puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0