wehååå

hejhejhejhej! :)
är superduperglad!! har fixat sommarjobb och allt så nu leker livet 
men än är det inte sommar så lär ju ska plöja igenom ett antal nationella prov först..
ska göra mitt första på torsdag och det är en muntlig presentation om relationer vi ska hålla!
hoppas på det bästa då jag då ska prata om relationer inom lag.
det lär nog ordna sig fast jag är otroligt nervös för att det ska skita sig!
idag har jag varit på skolan i alla fall. sent kom jag också! hehe bra där. men spanska är väl inte det man strävar mot att komma i tid till.. måste ändra på det! kanske blir ig varning annars! ;/
dagen rullade på då jag bara hade spanska, engelska, lunch och sen fick vi sluta.
jag tog då med mig frida på stan en snabbis och köpte glass och sen så åkte vi hem till henne och ja jag vet inte vad vi gjorde. lyssnade på musik och jag kollade massa videoklipp :) haha
efter det åkte vi och gymmade som vi alltid gör på tisdagar när vi inte har någon idrott! :))
imorgon är en ny dag och då efter skolan blir det till att först ta en fika på stan med maja och sen åka med frida och kolla på hockeyavslutningen som är. mina småbröder ska dit och såklart alla andra öik-lag. hoppas det bjuds på fika!! 
efter det träning såklart och sedan hem och bara andas ut.
men nu ska jag plugga lite innan jag ska sova. godnatt kära vänner! (y'
fina bilder sedan DM! :)
snart blir det RM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0