nedräkning..

hejsan på er! :)
idag har jag haft och har fortfarande hela huset för mig själv. rätt skönt det faktiskt :)
jag vaknade faktiskt hur tidigt som helst. vid halv åtta var jag uppe och började göra i ordning lite frukost och efter det var jag ute och gick i 1 och en halv timm!
dagen har bara flytit på och snart ska jag lägga mig i ett härligt varmt bad.
ikväll ska jag halvt träna för att sedan bege mig till josef och sova där med han och andreas! trevlig kväll! :)
imorgon tar vi en tidig buss mot bydalen! olivia hänger såklart med :) precis som för två år sedan! fast då var vi några fler.. men ändå!! 
tänkte även tipsa om ett grymt bra balsam!
och såhär ser det ut..
värt varenda krona! dock har jag själv inte köpt den utan fick den av min frisör. =)

i lördags innan jag var barnvakt blev jag bjuden på en otroligt god lunch på pause av min morbror. tack för det! :) hade en trevlig stund.
men nu väntar badet. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0