mys med en bra kompis!

hejsan idag igen! :) eller jag kommer inte ihåg om jag bloggade igår. var så otroligt fruktansvärt trött så jag somnade redan vid tio. nu har jag avverkat första jobb-helgen. otroligt skönt ändå!
nästa helg blir det till att jobba och slita igen :)
imorgon är det skola och jag ska ha hunnit göra en massa plugg nu under helgen som jag inte fixat. så imorgon bitti så måste jag kliva upp tidigt även fast jag börjar halv tolv och göra klart det som behöves. buhu..
min sovmorgon </3
sedan efter skolan så drar jag mig mot wendlas och dansar från halv fem till sju och sedan äter jag någon middag med sötnosen frida för att sedan dra mig mot sporthallen för 2 timmars cheerträning.
kommer bli tungt eftersom jag inte tränat någonting på hela veckan om man bortser från måndagen.
haha! jaja, det löser sig alltid! 
såhär lyxig mat fixade vi när vi kom hem från cafét och var hemma själva hos mig. thihii ♥
tycker om dig hanna-panna, du & jag fixar då allt så bra! :)
sov gott ikväll grabbar och tjejor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0