kan dig ut och innantill

hejsan!! sitter nu och ska skynda mig att få in en uppsats. men klart man hinner blogga, men man kallas ju superwomen så då hinner man ju med allt. idag så har jag haft mitt np i svenska, muntligt. gick helt okej, ska inte klaga alls! :)
ingen träning har jag ikväll heller vilket både känns lite tråkigt, men samtidigt ganska skönt!
skulle egentligen kunna åka och stunta men istället tänker jag laga en god middag och mysa mig ner i soffan framför en film eller något liknande.
fick nu reda på att jag ska börja träna mer också. känner mig faktiskt riktigt pepp på det!
tränar ju måndagar och onsdagar från 20:00-22:00.
sedan torsdagar ibland om det behövs folk som ska vara med och stunta.
söndagar mellan 14:00-16:00 och nu även då löpträningar mellan 16:00 och 17:00!
super, det här gör mig mycket gladare :) tycker ju lixom om att springa! 
anledningen till att jag skriver så mycket om mina träningar är ju för att ni som läser ska bli så sugna på att börja!
vore roligt om flera börjar!
men nu tillbaka till skrivandet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0