ingen borde förvänta sig något av någon

hej på er alla!
kom nyss hem från att ha uppvisning med jamtland cheer.
jag är sjuk idag så jag är inte så glad. igår somnade jag ju med ont i huvudet och idag har jag nästan inte kunnat äta någonting eftersom det känns som om jag svalt en legobit som fastnat i halsen eller något liknande.
sedan så vaknade jag med feber..
yes! älskar alla lov då man blir sjukt. nej det är ingen bra dag och jag vet att otroligt många sitter just som jag nu på en onsdag/lillördag och snorar, hostar, svettas, fryser.. ja säg vad man inte gör!
men jag hoppas ändå alla får sova gott inatt för det tänker då jag göra. frågan är dock när jag somnar..
kan ta sin lilla tid då jag är hur pigg som helst!
hihi lilla jag i mitten! - saknar ida på bild.. ;/
nervös nu inför DM!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du hoppar spread så himla bra Isabelle!

2012-03-14 @ 12:30:38
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0