hejhej!

sitter nu med en tallrik flingor och fil. hehe, hur hungrig som helst fast än jag kom hem till en super god middag som mamma hade gjort. fläskfilé, med potatisgratäng och bea!
ikväll kommer jag sitta uppe med en massa plugg.. (suckar högt för mig själv..)
har bara legat och latat mig de senaste dagarna så jag får faktiskt skylla mig själv.
eller nee egentligen inte latat mig. jag har tjänat pengar 
behövdes fylla på lite i plånboken känner jag så det var tur att jag jobbade i helgen!
detta firar vi såklart med en fika på pause med frida imorgon. eller ja.. jag tror att det blir så!
slutar tidigare och allt så det borde väl bli bra :)
min dag har i alla fall varit ganska bra förutom att jag knappt kan röra mig för att jag har en sådan träningsvärk i hela kroppen. men så blir det väl då man tränar antar jag..
var på gymmet idag och hade otroligt roligt. var ju såklart där med frida som alltid och vi håll på och torterade varandra så vi skulle bli vigare, haha! gjorde fruktansvärt ont där ett tag och jag var nära att åka på en käftsmäll. hehe 
imorgon ska jag träna och kanske ta en fika på pause som sagt. hoppas på en härlig dag då jag inte behöver anstränga min hjärna eller min kropp.
puss och godnatt.
men nu tycker jag att efter nästa helg så kan det bli sommar. en riktigt lång sommar i år!
varför jag vill det efter helgen är att jag jobbar ju på café där jag serverar skid och skoteråkare.
så efter nästa helg så måste all värme komma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0