fakesmilefakesmilefakesmilefakesmilefakesmile

hejsan svejsan på er alla!
dagen har varit helt värdelös och jag har ingen lust med någonting.
inte ens träningen idag gjorde mig glad och då är det illa. funderar även på att sluta med allt och börja dansa bara. men jag får se hur det blir framöver. blir det inte bättre med allt så blir det nog så att jag måste ta tag i skolan mer och fokusera på den.
som idag så måste jag nu börja skriva på en uppsats som borde varit inne för väldigt länge sedan som jag har handskriven med som jag tappat bort.. så då blir det att vara vaken hela natten och skriva klart den.
humöret är inte på topp men det kan väl bara bli bättre! (y)
fikade i alla fall med frida på pause idag. oscar och olivia gjorde oss sällskap men de fikade ju då inte.
jag kollade runt lite på kläder och jag får se om det hamnar något nytt inne i min garderob. kanske ett par nya skor. har fått 100:- rabatt på scorett så blir nog till att kolla där. behöver ett par nya klackade!
såg även den här filmen för någon dag sedan då vi skulle ha bokredovisning på egelskan.
otroligt bra är den. tyvärr så råkade jag säga till min lärare under redovisningen..
'the movie is..' hehe grett. ett MVG/A direkt!
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du får inte sluta, du är för bra för det! Och för glad! We need cheerleaders like you=)

2012-03-27 @ 00:21:37
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0