älskade loooov!!

tjing tjong! :)
lovet kan ju inte ha börjat bätte i alla fall!
igår så stack jag till josef och sov där med han och andreas. otroligt roliga konversationer kretsade kvällen runt.
allt mellan himmel och jord kan man ju säga! 
vi somnade runt halv tre och klev upp runt halv åtta imorse då vi började göra oss i ordning för en dag i backen.
kidnappade även med mig olivia wiktorsson vilket gjorde dagen ännu roligare!
efter en lång busstur på ca: 2 timmar så var vi väl i bydalen runt halv 11 och det har varit super fint väder.
blev mycket skogsturer vilket också ledde till många vurpor men också mycket skratt.
vill tacka er alla för en otroligt bra kväll/dag!
önskar jag hade någon bild! men så var inte läget. uppdaterar mera när jag kommer hem. sitter just nu för tillfället hos josef igen och väntar på att min älskade mamma ska plocka upp mig!
kram så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0