we are back at monday

halloj! :) hoppas alla haft en mysig dag. för det har jag verkligen haft!
skulle egentligen behövt plugga, men äsch.. det finns tid för det senare
idag har jag åkt slalom med hela familjen. otroligt mysigt var det!
var inte så pigg idag efter att varit uppe hela natten och kollat på J-VM.
vilket det helt klart var värt ♥
det var en sjuk match. satt och var nervös under hela tredje perioden och förlängningen såklart.
men fy vilken bra match dom gjorde.
men eftersom dom tog guld så fick man ju gå och lägga sig som stolt svensk och jag sov oerhört bra måste jag säga!!
det var väl min dag & natt kan man ju säga.
det sorgliga med dagen e väl att jag pajjat mina byxor, vilket inte är helt ovanligt så klantig man är...
men eftersom man är en händig kvinna fick jag sätta igång och sy. hehe... gick väl sådär. men det får hålla ett tag iaf. tills jag börjar jobba i februari :)
imorgon fyller min lillebror år vilket betyder tåårtaaaa! mums.
mot kvällen kanske jag åker in och knäcker mina brorsor i en hockeymatch. precis som igår!
härligt långt inlägg det här..
tjing ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0