vi var som små blåbär

heej hej! :)
idag har varit en väldigt bra dag.
jag har träffat olivia och vi tog en fika på törners, mumma!
det var riktigt roligt att träffa henne, har inte varit med henne sen i sommras.
men det ska vi försöka att ändra på!
ska snart se bring it on - all or nothing!
tagga lite inför DM 
ska ju till skellefteå och tävla DM den 11 mars! sedan även RM i slutet av maj.
åh så roligt!! längtar!!!
ska även tigga åt mig lite godis av mamma så att vi ska åka in på hemmakväll och köpa en stor påse.
får se om jag lyckas, men eftersom hon själv är sugen så ska det nog inte ta så lång tid först än jag har en stor godispåse i famnen, haha.
haha en mysig kväll alla!


längtar tills söndag då det är träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0