i see it in your eyes

hejsaaan! hemma nu efter två timmars träning och då ingen visste att vi skulle vara på park så kom ingen. eller jo 1... hahah, och sen bjöd hon dit en massa killar som skulle komma, men då skulle vi ändå hem. ojoj så drygt. men jag fick iaf toppa idag :) roligt som satan var det!
nu blir det att snatta någon i familjens godis och sen sova en stund tror jag. håller på och bli förskyld också tror jag.
dagen har varit super, slutade runt halv 1 och sen träffade jag caroline och vi tog en varm choklad på stan! julia och maja kom och gjorde oss sällskap. sedan tog vi bussen till ica där jag köpte mig en plockasallad som jag sedan åt hos caroline, sen så satt vi mest och pratade och tjockade i oss chips. sedan var jag tvungen att bege mig mot park.
imorgon drar jag på SM sådär runt 1 tiden med frida och daniel. sedan blir det gofika på tages mot kvällen ♥
hörs mer imorgon kompisar.
hittade en oerhört gammal bild!
godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0