zumbali

hejsan, kom nyss hem :) trodde jag skulle komma hem runt tio men icke då.
vi var först på tingan och sedan så drog jag och frida och mötte olivia & dennis och en massa annat folk ute på stan :) och drog sedan vidare på fest! tack vare olivia sundberg, världens stjärna.
jag fick skjuts hem av matthias nyss så att det kändes ju riktigt skönt. tack för det!
den här helgen har varit riktigt rolig och den verkar ju fortsätta bra också.
ska nu lägga mig i sängen och plugga litegranna.
sedan imorgon så åker jag på träning vid 2 och sen går jag lite tidigare från den för att se A-laget spela match vid 4. alltså hockey :)
men nu måste jag öppna nk boken och hoppas att alla har haft en sjukt kväll och att ni sover som stockar. för det ska verkligen jag. sen kan man ju alltid hoppas att drömmar går i uppfyllelse, oavsett hur omöjligt det än verkar. ♥ man ska aldrig suta hoppas!
puss på er alla och tack för att ni gör mina dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0