jag glömde visst bort dig..

hej gott folk! hoppas alla har haft en sjukt nyår. för det har jag. ett riktigt sjukt roligt nyår!
bilderna får beskriva kvällen.
frida och jag precis innan utgång.
go middag hos olle!
detta var mitt nyår! jag var först och åt och drack lite gott hos olivia. där var också frida, madde, ingrid, oscar, moa & ida.
sen gick vi ut och träffade en massa folk. kvällen var iaf otroligt rolig då vi lyssnade på gammla låtar. vi började typ lyssna på låtar från 80-talet och sedan 90 osv osv..
mysig kväll hade jag. åkte hem till frida och sov där :')
nu ska jag sätta mig och kolla på the holiday. gammal film, men bra!
sedan efter det blir det the break up.
ett till inlägg kommer efter första filmen! kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0