god knows - I'aint happy so I want it bad tonight

hejsaan hejsan!
idag har varit en riktigt jobbig dag faktiskt. jag har hela dagen suttit och tänkt på bara en sak..
vilket har gjort så att jag inte kunnat plugga någonting. jag har funderat på hur man ber om ursäkt för något man själv anser inte är fel. det känns väldigt komplicerat idag!
sedan började jag kvart över 8 och slutade 4 så dagen har väl inte gått sådär snabbt om man säger så.
efter skolan vandrade jag omkring på stan med frida och sedan åkte jag och kollade på min lillebror när han hade sin simskola :)
hemma sitter jag nu och ska fortsätta plugga litegranna! sedan blir det läggdags och hoppas att fredagen blir vildare än vild!!
ska nog förhoppningsvis ut med ett härligt gäng 
snart blir det en kopp te, ansiktsmask och brun utan sol.
sjukt skönt att bara lägga sig ner och koppla av en stund..
visst att jag måste plugga på historian. men det ska inte få förstöra min kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0