sommar sommar soommmmaaaaar! jag vill ha sooommmaaaar

tjo :)
hemma från skolan nu! kändes skönt att komma hem enda tills jag kom på att jag måste plugga för att jag har flera uppgifter som ska vara inlämnad den här veckan.. usch vad det kändes jobbigt nu!!
sedan så tänkte jag ta jag skulle ta en fika på tages idag, men så blev det då inte heller.. :(
jag får helt enkelt bara sitta hemma och ta en lugn och jobbig dag. blev ingen träning idag nämligen eftersom det är SM veckan den här veckan. så dom hade bokat våran tid i hallen så jag ska träna imorgon istället. så jag kan inte slippa undan med allt pluggande med andra ord. jaja dags att sätta igång då. ni får gärna störa mig på min mobil 
skulle vara väldigt tacksam för det! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0