på natten, då drömmer jag det jag inte borde drömma

hejsan och godnatt! jag funderar på om jag ska skriva ner all nk tills imorgon! hm...nej skulle inte tro det. är alldeles för trött så sätter mig nog och ser på en film! :)
ska vara klart på fredag och imorgon ska jag träna.. detta är inte ett smart val, men jag börar inte först klokan 12 imorgon såååå! fast då ska jag till hälsocentralen och kolla upp en sak så då lär jag ju inte hinna det. ont i min rygg har jag också. mycket klagomål var det här. men så fick det bli om man inte orkade med så mycket idag.
imorgon hoppas jag att jag vaknar upp som en solstråle och kan lägga ner en massa glädje här på bloggen 
godnatt.. och ja jag tänker ta tag i nk.. jag bara drömde om att få lägga mig och se på en film under täcket..*suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0