"maka bla, mela lis?"

hejheej!
igår bloggade jag tyvärr aldrig som ni förmodligen märkte.
jag var nämligen ute med ett grymt härligt gäng :)
det spårade väl som vanligt och klockan två tog jag med mig frida hem till lilla mig så hon sov här inatt!
det var mysigt det ♥
imorse vaknade vi runt elva klev då upp och åt en riktig rejäl frukost.
hon har spenderat sin dag med mig hela dagen och vi beger oss snart mot tings för att kolla på massa som ska uppträda. det blir jag, frida, josef, andreas och kanske även några till. vad vet jag?! :D
kommer nog bli en toppenkväll ikväll igen!
när jag kommer hem, vilket lär vara runt nio/tio tiden, så ska jag sätta mig ner och plugga nk. otroligt tråkigt, men det måste ju också göras..
puss och kram!




tycker om dig jag, kompis!

Kommentarer
Postat av: frida

jag tycker så himla mycket om dig, gosis <3

2012-01-22 @ 14:22:58
URL: http://honffrida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0