kflaföalöäfäa

hejsan! detta för bli en snabbt inlägg. klockan är väldigt mycket och jag måste sova! ska ju ändå upp vid kl 6 imorgonbitti.
känns rätt tungt då jag just nu haft träning och verkligen släpat mig ur duschen..
min dag har varit lite förvirrande.. inte alls som den var tänkt.
jag slutade vid fyra och skyndade då mig hem för att slänga i mig någon mat och packa med mig lite träningskläder.
skulle ju egentligen träffa ida.. men nejnej hon hade tränat och sen somnat! soffpotatis det där är ♥
så jag ringde dit bohman så han var tvungen att hålla mig sällskap tills då min träning började. eftersom jag inte fick tag på ida!
vi var hon någon ante och sedan gick vi bara runt och pratade! rätt chill ändå :)
hade sedan träning från åtta till tio.. gjorde någon station som uppvärmning så mina ben skakar fortfarande.
men puss och godnatt nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0