I might don't live forever, but right now I'm here with you.

tjolahopp!
facebook har nu damp så man kan inte skriva i chatten tydligen. mycket irritersamt!

idag hade jag idrott som sista lektion. det var verkligen sjukt kul! vi spelade mycket olika saker som jag aldrig provat förut. =) jätte roligt var det. och det var jätte kul när vi delat upp i lag och alla var så glada och positiva. :)
så sista lektionen gick rätt snabbt!
slutade kvart över fyra då jag fick skjuts av min granne hem. mycket snällt, annars hade jag fått gått..
och anledningen till att jag kan sitta här och skriva nu är för att min lilla pappa kommit hem!! ni som missat det leker jag fortfarande 'extra mamma' nu när mamma brutit armen.. så det var en stor lättnad nu när han kom hem så att jag kunde få vila lite. haha :)
men imorgon åker pappa såklart till åre och jobbar så jag ska fortfarande klä på tre ungar från morgon.. åker iväg halv åtta hemifrån även fast jag börjar fem i tio.
men då hinner jag och mamma ta en frukost på stan ♥ pysmys#


nu lägger jag mig i sängen och pluggar.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0