i love candy

hejhej! :)
bloggar nu igen. vilket känns otroligt skönt!
jag har nyss varit och tränat med mina fina cheerkompiisar!
vi var på golds som varje söndag. vi körde igenom dansen och försökte få ihop koregrafin lite bättre!
imorgon är det träning igen :) längtar redan!
imorgon börjar ju även skolan vilket jag verkligen inte längtar till!!!! åhh... känns verkligen som jag ligger efter med allting. så kanske ska dra mig upp och åka till skolan till tio istället för halv 12 för att gå på mattestöd.
vi får se hur jag gör, kanske drar mig ut på en långpromenad istället! :)
ikväll blir det att få hjälp med historian av mamma och sedan förmodligen en till bring it on film 
kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0