dansa kuduro

tjabba tjena! dagen har varit väldigt mysig måste jag säga. jag klev upp hyffsat tidigt och gick en promenad i kylan, när jag kom in tog jag en lång dusch innan jag åkte mot staden för att se på skidskytte! duktig var dom som åkte, stod och hejade hela tiden! :) frida var det som följde och kollade.
sedan drog vi hem till frida och tog en kopp te. mhmm, :)
en stor tacobuffé senare så är jag rätt död och tänker nog träna en stund, bara lite lätt sådär.
skulle egentligen ut och åka längdskidor, men icke sa nicke. min hals klarar nog inte det.. :(
imorgon drar jag och tränar i 2 timmar på golds med hela cheergänget och sedan tar jag och joggar hem till frida där jag tar och lånar duschen innan vi tar en fika på tages som vi egentligen skulle göra idag.
pussar och kramar allihopa. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0