bellan tipsar!

tjolahopp!
har nyss kommit hem från träningen. :) körde på stenhårt idag, sjukt kul och bra jobbat tjejer och kille!!
har inte haft någon tid att blogga idag först nu. klev upp tidigt och gjorde mig i ordning osv osv..
sen så åkte jag och mammsen upp på bilbolaget för att äta en god frukost. sedan har jag bara haft 2 lektioner idag sedan slutade jag! då var jag och mamma till en kompis till mamma och jag fick ett par jätte fina byxor av henne :D
hur glad som helst!! (bild kommer på dom.) sedan åkte jag och kolla på mina småbröders hockeyträning och efter det träning då.
lång och härlig dag. imorgon är det torsdag och då ska jag bara ta en pluggar dag hemma tror jag. kan behövas..
men puss och godnatt, nu slänger jag mig in i duschen och gör mig redo för morgondagen.
måste bara tipsa om ett sällskapsspel.. verkligen alla tycker om det här! tro mig.
det heter 'rycktet går'
det är som viskleken ungefär fast man ska fissa vad den andra ritat och skriva vad man tror och sen ska nästa rita det som står osv...
här är ett härligt exempel 
och ni som inte la märke till det så har inte en höna fyra ben! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0