känslor eller inte känslor, jag tycker om dig!

godmorgon på er alla söta och rara!
hoppas alla hade en bra kväll igår. det hade verkligen jag :)
var och kollade på ett riktigt bra band som heter pure faith!
musik direkt var det alltså igår.
jag tog med mig frida dit och vi hade en riktigt trevlig stund, dom är så duktig allihopa!!
morning glory gick vidare iaf, och då säger väl jag grattis till adam då. riktigt duktiga var dom :)
efter att vi hade varit på musik direkt så träffade vi ida och senare mot kvällen jesper.
tusen tack ida för att jag fick låna pengar av dig, hade inte tagit mig hem annars! ♥

jag och frida stannade iaf i stan till runt halv 12 någonting sådär. vi spenderade kvällen med att prata med entrévärden pär utanför daliwines! trevligt trevligt.
vi åkte senare hem till mig och drack varmchoklad och åt rostade mackor.
nu sitter vi hos frida och jag ska bli bjuden på middag här! sen blir att åka och kolla på när en kompis ska spela hockey. vill ju inte sitta hemma själv då hela familjen är i ånge och kollar på när min lillebror spelar match!
grattis iaf till min lillebror då deras lag vann första matchen med 9-4 och min lillebror gjorde 4 eller 5 av dom målen :') hihi, stolt syster! (han har väl tagit allt efter mig!!)
puss och kram! detta blev ett oroligt långt inlägg :)
uppdaterar senare då jag kommer hem och då ska jag nog ha lite nya bilder också! tjing ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0