allting kommer bli bra till slut, du ska se att allting ordnar sig. allting kommer bli bra till slut, om du bara låter allting va'.

hejsan solstrålar!
hjärta på dagen alltså. tycker om spontana dagar. dagar ska inte planeras!
jag ville bara skriva att jag har tur som har otroligt bra vänner.
en av dem heter frida vågberg och jag tycker att hon är helt fantastisk. hon kan vara lite osmart ibland och har ett humör som ingen annan. men hon är också den roligaste, mest snälla och omtänksamma person som jag känner!
efter att idag blivit bjuden på god middag hos frida, kollat hockey, varit med josef & sedan kommit hem och ätit nyponsoppa, glass och mandelbiskvier så kan jag nu gå och lägga mig och tagga inför en ny dag imorgon!
då blir det träning i två timmar på golds med härliga cheer-laget och sedan hem och kolla på 'remember the titans'. hoppas denna är bra nu, man man litar väl på sina vänner då precis alla säger att den är grym!
sov gott kära vänner, och kom ihåg att inte planera era dagar varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0