tjockpannkaka

halloj! hemma från en riktigt härlig dag :)
skolan sutade runt fyra så då begav sig jag och frida ner till josef för att sno hans telefon som jag tänker ha ett tag nu :)
sedan så gick jag upp och köpte en mini-pizza och en plopp som fick bli min middag.
vi gick sedan mot wendelas där jag .. tro det eller ej.. kanske ska börja dansa. hoppa in mitt i allt och bara köra.
saknar dansen otroligt mycket och det verkade så otroligt roligt så jag hoppas att det blir så 
men det beror ju på många saker såklart!
sedan efter jag dansat och ätit så begav jag mig vidare till nästa träning. mitt härliga cheer-gäng!
vi ska träna extra hårt nu innan tävlingen så jag har typ inte tid med någonting..
imorgon tänker jag njuta av en sådan här och bara ta det chill!
älskade nougat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0