The Fray - Never Say Never

hejsan!
hoppas alla sitter på någon rolig lektion och arbetar nu..
det gör verklige inte jag! ska skriva någon svenska uppsats men det orkar inte jag.
låter som jag aldrig orkar göra någonting på mina lektioner, vilket delvis är sant. men jag gör faktiskt det jag ska göra för det mesta! :)
har snart bara 2 lektioner kvar. samhälle och idrott. det är ganska skönt väder ute också då vi ska åka längdskidor så hoppas skoldagen får ett bra avslut. efter skolan ska jag bara hem och sova!
jag måste även passa på och tacka nadja för den otroligt fina blåtiran jag har på ögat idag! tack tack 
tur att den är på sidan av ögat och inte runt och att man kan täcka med smink. syns inte så jättemycket nu.
men ont gör det.. varje gång jag blinkar!
uppdaterar senare, kram! ♥


denna älskade vän öppnar café med mig den 17 mars!
vi kommer ha super kul hanna panna!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0