lyckad kväll ikväll!

hejsan! tar en mysig hemmakväll med familjen ikväll. :)
känns rätt bra, fast jag hostar fortfarande som en tok!
jag åkte faktiskt på skolan ändå idag. men jag var bara där för att lyssna på i-valet.
efter det sjukanmälde jag mig och tänkte åka hem. men fick ingen skjuts hem först senare så jag tog och pratade med en riktigt bra ida nyberg. ♥ en väldigt underbart snäll vän det där!
gick igenom allt mellan himmel och jord så kvällen känns otroligt bra då jag verkligen har fått pratat ut med henne!
men efter en god och hemmalagad paj så blir nog spenderar jag nog kvällen framför en film och smaskar på lite choklad!! Mmm Marabou.. :)
vet inte riktigt vilken film det blir än, men det lär ju snart visa sig :) har ni något filmtips så får ni gärna kommentera!
jag känner att de flesta bilderna som ploppar upp här på bloggen är på mat?!
okej.. kanske kan ändra på det. men eftersom mina dagar bara handlar om att äta så
är det faktiskt inte så konstigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0