köper allt som inte kan köpas för pengar, för pengar

hejsan hoppsan! är förskräckligt trött nu måste jag säga..
har två lektioner kvar nu. först samhälle och sedan idrott, då vi ska ut och åka längdskidor.
tycker ju faktiskt det är roligt :) men jag är så himla trött nu så jag haringen större lust att röra på mig om jag ska vara ärlig!
idag är det semledagen! det betyder att det är fritt fram att proppa i sig så många semlor som är möjligt att äta.
satsar på att få i mig fem stycken idag jag! 
på måndag nästa vecka har jag tydligen genrep innan tävlingen jag åker på snart. detta betyder uppvisning.. hehe otroligt roligt. svar NEJ. jag kan inte rutinen än! hehe..'
men som tur är tränar jag åtta timmar på lördagen så då kanske jag kan lära mig!
nu ska jag nog sova en stund innan vi ska ha nästa lektion. godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0