keep it up!

hejsan sötisar!
har typ knappt pluggat någonting alls idag. blir väldigt irriterad på mig själv.
imorgon ska vi få reda på en massa om det individuella valet man ska välja. detta ska vara valt senast den 15 februari och jag vet inte än vad jag ska välja.
känns ganska jobbigt nu eftersom jag är sjuk och vet inte om jag verkligen måste gå eller hur jag ska göra..
har hostat som en tok i natt och även idag på dagen.
sedan har dagen bara fortsatt i sina negativa spår.
jag fick även reda på att min vän sanna ska sluta cheerleading precis innan alla tävlingar och jag kunde inte hjälpa att tårarna rann. vi är ett lag som ska hålla ihop och det har vi verkligen inte gjort nu på senare tid. jag hoppas att det ändras och att även sanna ångrar sitt beslut.
tog och gjorde mig chokladpudding för att tröstäta så nu lär jag ju gått upp 7 kilo eller nått.
som sagt dagen fortsätter i sina negativa spår..
fet, fetare, fetast.


godnatt, nu blir det film. men innan det stretch som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0