i drop you in the ocean

tjolahopp!
blev inte fem semlor för mig.... kunde proppa i mig en sen så dog min mage av att det var för sött!
men ändå otroligt gott :)
idag på idrotten så åkte vi skateskidor. otroligt roligt så nu har min kära pappa lovat att jag ska få köpa ett par egna så jag kan få börja åka det! wihooo, tummen upp på det alltså! 
har ju redan klassiska skidor som jag brukar åka, men skate är så oroligt mycket roligare. :)
men jaja, nu ska jag ta och bädda ihop mig i min säng och läsa historia. imorgon tar jag en skön promenad till bussen på 4 km. tar mig sedan in till frida runt 10 och vi ska sällskapa i matan imorgon då vi börjar 12:05!
grett det! :)
anledningen till att jag inte åker in senare är för att mina bussar typ aldrig går, och just den tiden så är det världens hopp. såhär ser det ut...
09:15 ---> nästa buss går 15:05! värt att jubla?
nejdå, men jag är lika glad för det :)
syns imorgon, ha en mysig kväll och peta inte bort mandelmassan på semlan. (det är ju trots allt det som är de godaste!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0