du är allt jag vill ha. från dag 1 och så länge jag kan få ha dig.

åh hej!
nu har jag lite mycket panik här känner jag.
har precis bekräftat mitt individuella val... phuu..
hoppad det här blir bra nu!
så här valde jag!
1. Träningslära 1. - Wargentin
2. Träningslära 1. Fyrvalla
3. Idrott och hälsa 1S Racketspel - Wargentin
4. Fotografisk bild 1. - Wargentin
hoppas på mitt förstahandsval nu då! :)
anledningen till att jag valde först på wargen och sen fyrvalla för att det förmodligen bara kommer vara på något av de platserna och inte båda!
om det nu ens kommer att vara vill säga!
men nu ska jag lägga mig i sänge med en bok och sedan sova (oroligt) inatt!! haha nerå!
sovgott ♥
hoppas ni haft en mysig alla <3 dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0