dom bästa ska finnas där för dig dag som natt

tänker köra lite plus och lite negativa saker här nu!

+ jag älskar att se folk som är nykära! kan vara ett av det finaste här i vår lilla värld.
+ jag har fixat ett jobb så jag börjar jobba på café den 17 mars.
+ jag har otroligt bra vänner som man verkligen tycker om.
+ ett jätte bra lag där alla är så omtänksamma och verkligen får än att må bra!
+ min tävlingsdräkt har kommit!
+ jag har kommit in i en god vana och gör därför 45 situps, 10 armhävningar och stretchar innan jag går och lägger mig varje dag!
+ jag har fått en ny kompis då jag var och kollade på hockey idag!

- jag kanske inte får åka och tävla för att mina föräldrar är idioter.
- jag vill ha någon att gosa med en dag som denna, men inte med vem som helst.
- jag är facebook beroende.
- mina betyg rasar..
- jag saknar min gammelfarmor, önskar hon var här hos mig nu. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0