bring it bitch!

hejhej! hade verkligen inte tid att uppdatera igår.. skrev på en inlämningsuppgift med ida från halv fem till halv tio då jag åkte hem och fortsatte och skriva! somnade runt halv två så jag är riktigt trött nu.
satt på lektionen nyss och fick en fråga om nåntig vi nyss hade diskuterat och fick inte fram någonting då jag fem tidigare hade haft ett helt uppslag av åsikter. fattade inte ens frågan, jao det är för sorgligt alltihop!
och hem kommer jag inte först 4 eftersom det inte går några bussar typ! :/
så stan till fyra nu och sedan blir det hem och sova/plugga. jag ska skriva om en intervju som jag gjorde idag från morgonen som var mycket intressant och rolig att lyssna på :)
så jag får väl inte sova när jag kommer hem antar jag, för senare ikväll är det ju träning..
och igår fick jag reda på att det endast är 12 träningar kvar innan jag drar på DM i skellefteå!!! WIIIHOOOOO!!!! ♥
dåligt underbart det känns.
problemet är väl att det nyss kommit in någon stackare som ska lära sig nummret så snabbt så det innebär att jag kommer träna hela sportlovet, eller vad det nu är för lov som ska komma nu snart!
nog skrivet. nu beger jag mig från skolan för en tur på stan! och kanske att jag köper biljetter till musik direkt, annars blir det någon gång till veckan!
puss, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0