once again!

jahopp, nu har isabelle hamnat i nån fas att inte blogga!
men jag kan hennes lösen hihi :$

ja vad ska jag säga i det här inlägget då?
isabelle har börjat jobba på bilbolaget också, hon står i kassan, så besök henne gärna! 

oj vad svårt, jag har ingenting och skriva lustigt nog..
sov ju hos henne i helgen, fredag till lördag & söndag till måndag!
det är så himla mysigt hos isabelle, hon bor ju ute på landet kan man säga så man behöver ju egentligen inte bry sig sådär hemskt mycket om vilka kläder som ska pryda kroppen och vilket smink som ska bära ansiktet!

sen är hennes familj så himla snälla & gulliga, känner mig trygg där, mitt andra hem hihi <3
det enda negativa är väl hur man ska ta sig därifrån, går kanske 2 bussar på en dag och hos mig går det en varje kvart..

just nu tror jag isabelle sitter och gör ett psykologi prov som ska vara inlämnat imorgon, och som jag hörde det så har isabelle sovit en stund såhär på kvällskvisten så jag vet inte hur mycket hon har gjort hihi!

men nu ska iaf jag som skriver (frida som jag tror alla förstår) ta sig en tripp till duschen, bellas och mitt gympass tog verkligen på krafterna idag så en dusch låter väl lockande! svetten rinner av en, mmmm vad härligt!! :D

vi får hoppas på att det är isabelle som skriver nästa inlägg, imorgon hoppas vi också på!

okej varje mening innehöll ett isabelle men vad gör väl det om 100 år? då glömmer man ju inte bort hennes namn, isabelle var det va?

nej men okej, jag tackar för mig och loggar ut från detta bloggkonto, så hörs vi nått! kanske..



jag har iaf världens finaste vän, helt klart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0