LLLOOOOOOVV!

halloj! ett bra tag sedan jag bloggade nu. tråkigt, jag vet.. men jag har inte hunnit med någonting.
anledningen till att jag bloggar just nu är för att jag sitter på skolan och ska snart gå på min sista lektion. äckelspanska! :)
efter det så ska jag gå och fixa med en överraskning till frida! det är ju påsk nu snart så då måste man ju vara snäll!
igår var jag påskkärring, haha otroligt sött måste jag säga. vi hade påsktema på träningen :) så med rosenröda kinder och en massa prickar i ansiktet hoppade jag sedan på bussen hem. otroligt fult måste jag säga, men ändå rätt så charmigt!
ikväll vet jag inte om jag tar en myskväll för mig själv eller vad jag hittar på. imorgon blir det åre med josef och ante för att åka skidor. wihoo!
glad påsk! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga ut en bild på dina träningsbyxor?

skulle vara nice

2012-04-13 @ 02:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0