we all know it

godkväll kära bloggläsare! haha.
jag mår apa så detta blir ett kort inlägg. dagen har varit kanoners, förutom att jag gått på skolan med feber.
men vägrar ju vara hemma och va sjuk nu när det snart är helg :)
idag har vi varit ute i skogen och haft lektioner. det var inte kul. frös som ett as.
men vi gjorde iaf mat ute så vi slapp blodpuddingen på skolan! ett + där då iaf!
gick på stan med oscar, ida och frida efter skolan och bokade bord på eastern för 20 pers tills på lördag.
kuligt kuligt!
sen på stan med hanna och köpte en ny väska som jag kanske ska lämna tbx... hmm måste fundera en stund!
sen nått att ha på mig på lördag som förhoppningsvis kommer upp här på bloggen då! =)
men nu ska jag verkligen lägga mig trots att klockan bara är 10 i 10.
ska sova som en stock och vara hur frisk som helst imorn.
kyssar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0