vi lever alla i våra drömmar

hellu! orkade inte skriva igår när jag fick gå hem........
så drygt. ändå 6-7 km -.-''
från den lilla fika pausen med ida igår.
chailatte min nya kärlek. ♥

idag har vi bakat tårta, hur cool som helst blev den. ska försöka få tag på någon bild, eftersom jag har så dålig kamera så får vi se om jag får fram någon bättre.
men bild lovas. förmodligen när jag kommit hem imorgon!
efter skolan så gick jag med frida på stan en stund tills vi träffade isabel och kajsa.
kul kul,
skyndade mig sedan vidare för att träffa fredrik och tillsist skyndade jag mig till affärn för att handla
inför fjällturen imorn! hurry hurry.
min nya poncho också. dålig bild, men det får ni leva med.
nu ska jag krypa ner i sängen.
ett tidsinställt inlägg väntas imorgon.
puss & kram skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0