that's how we roll bby

kom nyss hem från träningen och tog min älskade dubbel nougat. ♥ finns inget godar.. (förutom nudlar)
dagen spenderades först på skolan med först svenska som inte blev någon svenska p.g.a. brandalarmet som man inte hörde :) nice.
sen när brandalarmet gick för andra gången (som man inte heller hörde) gick vi och åt :p
haha, sen engelska och dirr efter den så drog jag till caroline.
har haft det mkt trevligt! massa prat, ätit lökigt starka chips, kollat film, lagat fiskpinnar... och en massa mer!
sedan tog jag bussen till stan, men eftersom det var en timme kvar så tittade jag förbi hos olivia. nickname 'kalle ponken'
satt och skrattade konstant i en timma innan jag vandrade vidare för en sjukt jobbig men så himla rolig cheer träning! fick stå i luften!! ihh läskigt.
denna film var så himla fin. ett måste att se!!


men nu ska jag kolla lite till på fb och sen nanna kudden.
//saraisabellee.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0