har du förändrats på så kort tid, fuck aina

tjääna bloggään!
hemma nu från värsta dagen asså! :)
först skämde jag ut mig på skolan med att visa upp nått cheerleaderlyft.
asså -.-'' jag skulle inte äns va med också drog jasmine upp mig!
det var alltså när alla 1:or var på inspirationsdag! asså jag har garvat hela dagen :')
olivia sundberg, frida vågberg, ebba b och ida nyberg. ♥ stooooort hjärta på er.

efter skolan åkte jag upp på maxi med en massa och köpte godis för billig peng.
sen till ida, kasta i sig maten, tokspringa till bussen som vi missade och sen på först
konditon/styrkapass 1 h. sen spinning i 1 h. (plågsamt) sen gick jag och ida från frösön i regnet..
när vi väl kom in till stan skulle jag ha 2 timmars cheerleading. hejhopp gummisnopp vad trött jag kommer va imorn!!


hihihiihihihihiihihihihihihihihi
fnatt. tjarååå uppdaterar imorgon.
pussar och kramar sov sött!
nu höppe ja in i ducha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0