detta är det som roar mig just precis just nu

Tio frågor om dig själv

Fullständigt namn? sara isabelle rikardsson
När fyller du år? 10 septemper
Några piercingar? nope, kanske i naveln snart.. om jag törs :$
Vad har du på dig just nu? leggings, linne, kofta, underkläder
Vilken årstid är bäst? sommaren & vintern! älskade vinter, kom hit nu!!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? att vakna och veta att det finns go frukost i köket ♥
Vad tycker du mest om hos dig själv? eeeh ? finns det något sånt. nerå, men att jag är mig själv!
Vad är du bra på? att skratta tills jag avlider.. har hänt ett antal gånger o.O
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? självklart tsm med någon.

10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? ingen

Vem är den roligaste av dina vänner? olivia sundberg.. så ful humor

Vem är snyggast av dina vänner? alla mina vänner är fina :)
Vem är mest partyprisse? hmm, no idea
Vem är den du helst har filmkväll med? hanna panna ofc!
Vem av dina vänner är mest ”evil”? ?
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig om du tar med dig någon? ingen? åker själv??

10 Frågor om idag

Vad har du gjort? varit i skolan, skrattat, varit med mammi och mitt ganster gäng.
Har du varit glad idag? hela dan! 
Har du varit ledsen idag? nope
Har du gjort något bra idag? haha latat mig
Vad ska du göra nu? sova snart tror jag,
Har du gjort något dåligt idag? nej
Vad har du ätit idag? har tuggat på allt som går att tugga på
Har du duschat idag? ja
Är du trött nu? njee
Vad händer imorrn? skola och sen träffa snobben och kalle ponken

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? pappa
Vem ringde du senast? pappa
Vem sms:a till dig senast? frida
Vem sms:a du till senast? olivia

SPORT

Går du på någon sport? ja
Iså fall, vilken/vilka? cheerleading, dansat i typ 7 år så tränar väl dans ibland också!
Trivs du med den sporten? älskaaaa
Tycker du att den sporten är rolig? sjukt
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? jag mår alltid bra när jag tränar


MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? ja
I så fall, vilken låt för tillfället? ett nytt kapittel - Erik & Kriss
Vad gillar du för musik? sjukt blandat

KÄRLEK

Är du kär just nu? nej
Har du kysst någon idag? nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? nej
Har du ett förhållande? nej
När går gränsen vid otrohet? när man kysser någon.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? men nej
Vem kramade du senast? frida
Vem kysste du senast? - isak
När hade du sex senast? - för det behöver ju hela världen veta :)
Är du romantisk? ehm nej?
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? haha nej
Är du svårflörtad? beror på
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? japp
Vad hette din första flickvän/pojkvän? riktiga? anders :)
Hur länge höll det? 4 månader
Har du lekt med någons känslor? ja tyvärr
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? singel, förhållanden håller aldrig :)
Är du en bra pojk/flickvän? nej
Hur många har du varit kär i? ..
Vem sov du senast bredvid? .
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? –
tänker inte berätta de p.g.a sårade känslor
När fick du din första kyss? oj, haha minns inte.. 3-4 år sedan?
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? dumpat och dumpad


nu vet ni mer om mig, sjukt intressant! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0