allting känns som en dröm, men jag vet att allt detta är på riktigt

kom typ nyss hem! har varit en sjuk dag alltså. så lyssna här!!!
åkte in till skolan vid 10 sen har dagen bara rullat på, typ garvat sönder med frida, rebecka, olivia och oscar. (mest dom iaf.)
efter skolan var det meningen att jag skulle på stan med angelica! men eftersom hon var seg så fick jag först sällskap av frida... sen kom angelica och vi drog till ica maxi. sjukt kul, typ no lifer. aja!
sen skulle jag gå och äta hos ida som var typ död så jag fick inte tag på henne. (vi skulle på spinning vid 5)
kvart över 4 ringde jag josef och fick gå ner och äta min middag hos honom. tack snälla för det!! apa hungrig var jag.
sedan hamnade jag på lillänge där jag var och fixad blommor till en begravning. sedan till felicia för att få låna ett par träningsbyxor som jag egentligen skulle låna av ida som var död -.-' haha aja.
helt plötsligt hamnade jag hos göransson där jag fick se en video på när han sprang naken i skolan och fick sen olov äta 10 korvar på 15 min. så ofrächt. hahahahaha ♥
efter det träffade jag felicia nere vid sporthallen och fick vara med på tävlingscheerleading. as svårt, men jag lär mig nog snart hoppas jag! ska göra allt jag kan! för det var verkligen sjuuuuukt roligt!
nu ska jag hoppa in i min efterlängtade dusch och sen sova i min älskade säng!
dagen har varit perfekt och den låter helt normal egentligen, men det var heeelt sjuk! älska*
imorgon stan med hanna panna <3
sen boka bord på eastern för en toppen middag på lördag! kommer bli helt sjukt. (y''
pussar och kramar! skrev långt idag kände jag !!
japp helt normal. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0