vill inte plugga.nu

Blandat:

Vill du ändra ditt namn: nej såklart inte!

Vad gjorde du under din förra födelsedag: var ute och åt med en massa folk på eastern och sen utgång! :)
Vilken tid vaknade du idag: runt sju

Vad gjorde du igår runt midnatt: hostade

Någonting som du längtar till: halloween

Senaste gången du träffade din pappa: nyss

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: en massa fast ändå inget

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha japp ;)

Vad gör dig irriterad just nu: att du inte smsar mig just nu

Långt eller kort: vad?

Vad gillar du gällande dig själv: ehm.. säger vad jag tycker.

DIN FÖRSTA

Piercing: ingen

Tatuering: ingen, och ska inte ha någon heller

Bästa vän: har en massa bra vänner

Sport: simning

Förälskelse: ehm, no idea!

Alkohol du drack: vin


RANDOM:

Äldsta personen du kysst? 19

RIKTIGT kär i? någon oscar

Vad tycker du om kärlek? hemsk :)

När kramade du någon sist? idag

Saknar du någon speciell person? nej

Har du svårt för att bli kär? ja

När kysste/hånglade du med någon sist? för någon vecka sedan

Ångrar du det? ja faktiskt

När fick du senast en komplimang? igår


HAR DU NÅGONSIN?

Varit medvetslös: nej

Hånglat med fler än 50 pers: hahah nope

Gjort något riktigt dumt? nej inte vad jag vet

något du verkligen ångrar? finns inget sånt

ambulans? nej inte än sålänge

Blivit polisanmäld? nej, aina gillar mig :)

Skämts över dina föräldrar? ja

över dig själv? varje dag!

Sagt jag älskar dig och menat det? ja

droger? men usch nej!

dricker du? händer

Vilka kläder sover du i? trosor och tröja

Har du varit kär i någon du inte haft chans på? man ska väl aldrig säga aldrig, right? men ja.. just nu.

Är du ensam nu? japp :)

Vill du gifta dig? nej men huvva och fy

Vill du ha barn? japp

 

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? do not know

Du fick ett SMS av: oscar moberg

Såg dig gråta? alla som satt utanför donken för några veckor sedan

Fick dig att gråta? joakim av ett misstag :)

Du delade en cigg med? röker inte och kommer aldrig att göra

Du gick på bio med? för länge sen.. mina syskon tror jag!

Skällde på dig? frida

Du kysste? fredrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0