tror inte en sekund på det du säger

hellåj :)
har nyss proppat i mig en massa yoggi dröm, mjölkkola hette den. inte sådär god, men e man hungrig så e man!
men nu är jagäntligen hemma och lagt mig i psäng. det värker i mina fötter och jag har ont i ryggen! en vanlig måndag så som vi älskar dem.
nerå, dagen har faktist rusat iväg. skolan har jag väl varit i mestadels av dagen, sedan gick jag ner på stan med frida och köpte cheese. den gick jag med på stan så alla lär ju tro att jag e fetast i östersund :)
gick upp till göransson, hade inget och göra och jag börjar ju bli stammis där. så han skulle på träning vid sex så jag somna på hans soffa och vaknade när han kom hem och han började dampa och ta kort! men det var ju bra, för då har jag faktiskt en bild till detta inlägg!
haha charmigt.
efter detta besök gick jag sedan ner till sporthallen för att ha min cheerleading.
jätte kul var det, som vanligt med andra ord! :)
pussar och kramar, vi hörs och syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0