reaktionen när vi träffas kommer inte bli lyckad

hejsan! är hemma och är sjuk idag :(
hade feber igår och jag har sjukt ont i halsen.
trots det ska jag offra mig och åka på skolan till sista lektionen för att göra ett spanska prov som kommer gå skit :)
men aja, då har jag ju iaf försökt.
idag har jag stressat sönder med alla dessa artiklar och sånt som ska vara tills våran tidning!
allt ska vara inne 5 över 1 och jag skickade nyss in det! score ;)
tyvärr blev det värdelsöst då, men vad ska man göra? bara att köra. vill lixom inte förstöra med att vara sen med allt när man jobbar i grupp!
igår smörjde jag in mig med brun  sol, verkligen inte lyckat måste jag säga!
ser ut som en morot idag :) åhh så kul. fick skrubba som ett as när jag vaknade imorse, men såklart vill det inte gå bort.
hoppas alla är pigg och kry! :)
såhär anser jag om att vara sjuk. fuck life #


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0