nu gav jag upp mitt liv

hejsan. ingen riktig lust att skriva idag..
för jag är så sjukt less på allting!
less på matten, less på att jag har världens hosta, less på töntiga omogna äckel och jag är less på att det är söndag.
vad finns det mer att vara less på?
om det finns något så är jag nog less på det med.
men imorgon är det måndag och jag tänker tjuva någon med mig på stan och sen redo för träning då jag kommer ta det lugnt eftersom jag inte sovit på två nätter p.g.a. min hosta!
men måndag blir nog en bra dag :) man får tänka posivit även när allt är som jobbigast.
tänker nog stänga mig ute från allting idag. ingen facebook, inget bloggande, ingen mobil och ingen kontakt med omvärlden. eller vad man säger!
idag får det bli jag och kossorna ♥
tar nog en promenad nu, hoppas alla får en skön dag så uppdaterar jag mer imorgon!
kram
ingen bild tillgänglig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0