life is a bitch, then you die :)

hej! fick nyss reda på att på min cheer träning nästa vecka så ska vi klä ut oss! haha :') sött!
sen på fredagen  nästa vecka är det halloweeeenfest! nice nice, planer har man ju! hihi
nu ska jag snart ducha! får se vart jag gör det eftersom vi inte har något vatten eller ja det är nå fel!
åker iaf iväg och duschar, lite vrickat men ja så är livet :)
idag har jag iaf skrattat väldigt mycket! fick se några otroligt fula bilder som olivia hade på sin kamera. dog en aning då hon och 'sopkillen' (han kallas så, heh) gått ut och lagt sig på olika ställen med en knall lila ful mössa och en filt o låtsades vara uteliggare till tidningen vi gör i klassen. haha mkt fina bilder tkr jag det var!
men nu ska jag som allt dra iväg då! pussar och kramar


bilden är kidnappad från fb, men olivia fick stå för bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0