r ö d t o t t . h a h a . s ö t t .

hallåj! läänge sen jag skrev här nu. tänkte passa på nu, eftersom jag har verkligen ingenting och göra.
sen så har jag en massa skoj att göra nu i slutet av veckan och nästa vecka så då kanske kameran äntligen kommer till användning. är för lat känner jag. 
ja iaf har jag nyss sett en sjukt bra film som jag verkligen rekomenderar..
knight and day. har man inte sett den så se den nu!!
en mycket charmig film faktiskt.

imorgon ska jag träna. yey, ovanligt.
sen vet jag inte riktigt vad jag hittar på. smsa och kom med några förslag vettja.
ska nu lägga mig i sängen och läsa någon bra bok eller bara ligga och stirra i taket.
va social!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0