vi föddes såhär och de står sig. - legenderna!

hejsan hoppsan!
solen gick precis i moln så jag står nu här i min älskade jums suit och bloggar lite!
dagarna har varit underbara.
ska visa lite bilder från de två dagarna med hanna!
ska snart gå ner till henne igen och hämta mina saker. (:
vi satte igång och baka på kvällskvisten! åå mys.
hur gott som helst blev det. muffins. ♥
den första bilden med bunken på är det valnötter och ljus choklad i.
och i den andra bilden med vunken är det mashmellows och mörk choklad.





den med vit choklad blev godast enligt mig.




nästa dag bestämde vi oss för att skutta till konsum för att köpa b&j!



såklart var vi tvungna att ta med oss en varsin sked! (:


efter att typ ha gott i ett år kom vi äntligen till konsum.
men....
vi hade bara 51:- var och dom kostade 52 -.-'
så vi gick in till stan! :D

haha det slutade med att vi köpte 1 b&j och dela på och 2 drickor eftersom vi gått så långt!




dom kollade ganska konstigt på oss när vi betalade. eftersom vi höll i skedar.
jag ursäktar bilden. haha


vi gick såklart ner och satte oss i älskade badhusparken!
var hur mysigt som helst!









sen tog jag bussen till stugan !
för att äta as god mat. love it. ♥

tack hanna för att jag fick låna allt av dig eftersom jag var tvungen att jäkta sönder till stugan.
kommer ner snart till dig!


pussar och kramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0