we like sportz

halloj! blev inget bloggande igår. sorgligt värre jag vet !
men jag hade en sjukt trevlig dag och kväll måste jag säga & idag också.
here come some pics!
...eller snarare bildbomb.

började dagen med att träffa felicia (och kevin) på storsjöcupen!
kollade in massa matcher och även några uppträdanden. (:





fin felicia!

vi köpte glass och sen blev vi less så vi hade en sjukt rolig cykeltur till stan.
tror aldrig jag skrattat så mkt i hela mitt liv!
sjukt roligt hade vi iaf. (=


gick på stan en stund efter det och införskaffade mig lite nya sakar.
(kommer upp senare ikväll.)

efter vi varit i den lilla staden så gick jag hem........
kände mig sjukt duktig.
men efter ett tag så blev det för tråkigt så jag ringde hanna!


hon kom och mötte mig :D haha.
lättövertalad ;)
blev bjuden på middag och fika där!
gottis & tack för det.









vi tog och roade oss vid stranden en stund. tog massa kort m.m.
hade en mycket trevlig kväll med sjukt mkt skratt!
älskade hanna panna. ♥
blev iaf tillslut så att jag sov där för jag orkade inte pallra mig hem!
hahahah latis.
idag så har vi ångat oss i camomillte. ett hett tips för huden.
man känner sig hur frisk som helst och camomillte lugnar. (y)

orkar inte skriva allt vi har gjort idag, men kul har det varit.
e hemma nu iaf och redo för lite fika.
bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0